Tις δεκαετίες του '50 και του '60 η Ελλάδα ζούσε το θαύμα της. Με οικονομικούς ρυθμούς ανάπτυξης 7% , δεύτερη στον κόσμο μετά την Ιαπωνία, δημιουργούσε πλούτο αλλά διαμόρφωνε και μια νέα αστική συνείδηση. Ένας νέος πολιτισμός αναδυόταν,η παραλιακή γραμμή της Αθήνας μετατρεπόταν σε Αθηναϊκή Ριβιέρα με τον Αστέρα ναυαρχίδα του, διεθνείς παραγωγές έκαναν τα ελληνικά νησιά και την Αθήνα γνωστά στα πέρατα του κόσμου και οι αφίσες του ΕΟΤ έμειναν στην ιστορία για τη διαχρονική αισθητική τους.
Αστέρας Βουλιαγμένης 1961
Πάρτυ σε αθηναϊκή ταράτσα της δεκαετίας του '60
Αστέρας Βουλιαγμένης, 1961
Το παλιό Αεροδρόμιο του Ελληνικού (δεκαετία του 70)
Vintage αφίσα του ΕΟΤ, δεκαετία του '60 (Κιτσάκης)
Η πίσινα του Hilton στην Αθήνα
Παραλία Αστέρα Βουλιαγμένης, 1961
Η Σοφία Λώρεν με τον συμπρωταγωνιστή της στο "Το παιδί και το δελφίνι" Άλαν Λαντ, μπροστά στο Ερέχθειο, το 1957.
Vintage αφίσες του ΕΟΤ, από τον Φράνσις Κάραμποτ, το 1963
Φεστιβάλ Αθηνών, στην Επίδαυρο. Όταν γεννιόντουσαν οι μύθοι...και έδιναν παραστάσεις.
Η Μαρία Κάλλας και η Τίνα Λιβανού στην Επίδαυρο.
Η Μαρία Κάλλας, "Μήδεια", το 1971 στην Επίδαυρο.
Ο Γιάννης Μόραλης δημιουργεί για τον ΕΟΤ και την Ύδρα, το 1956
Πολύ πριν τη Μύκονο, υπήρξε η Ύδρα. Η Μελίνα και ο Άντονυ Πέρκινς στην Ύδρα, το 1962, στα γυρίσματα της "Φαίδρας".
Η Σοφία Λώρεν, στα γυρίσματα της ταινίας "Το παιδί και το δελφίνι" που έγιναν εξ'ολοκλήρου στην Ύδρα, το 1957.
Franz Krausz, για την Ρόδο.
Aφίσα για την Άνδρο, του Γ.Μόσχου, το 1949.
Το Λουτράκι και η Αιδηψός ήταν top προορισμοί διακοπών.
Η Τζάκυ-ακόμα- Κέννεντυ στην Ακρόπολη. Μετά ήρθε ο Ωνάσης.
Αφίσα για τον ΕΟΤ, από τον Φρέντυ Κάραμποτ, το 1963
Η Μελίνα στο "Ποτέ την Κυριακή" έκανε την Ελλάδα μύθο.
Η Μελίνα και ο Ζυλ. Απλά.
Κατζουράκης για τον ΕΟΤ, 1063.
Η Μελίνα στην Ακρόπολη...
...και στην Πλάκα, το 1961
Η παλιά και η νέα Ελλάδα, έγραφαν ιστορία από την αρχή.